Merhaba kızlar ben tam 16 haftalıkken üçlü taramaya gıttım ve cınsıyetin kız olduğunu soyledı doktor artık bu haftadan sonda degısmez dedı makine de ıyı bır makineydi 3 boyutlu gısteren bır makineydi 14 haftalıkken de baska hastane de kız demıstı sizce degısme ıhtımalı olur mu değişmesinden yana degılız pek ama 🤭