38+6 bugun , doktora gittiğimde ikinciye alttan muayene etti ve açılma yok dedi. Sunni sancı istemedim açıkçası gözüm yemedi. Kendiliğinden sancım olsun ve açılsın istedim o da olmadı. Hep normal doğum yaparım diye düşünüyordum. Biraz da idrarda protein atımı olduğu için yarına sezaryen doğum için anlaştık. Ama kafam karışık. Beklediğim cevabı aldım fakat karışığım çünkü nasıl geçecek, neler olacak, beni nasıl bir süreç bekliyor hiç bilmiyorum. Bazen çok mu erken diye de düşünmeden edemiyorum, ama idrarımda protein kaçırdığım için de doktorum önerdi. Bende istedim sezaryen olmayı. Evet normal doğum olsaydı en sağlıklısı oydu ama açılma olmayınca suni sancıyı gözüm yemedi. (Normal doğum yapanları da ayrıca tebrik ederim cidden cesaret isteyen birşey)
Ayrıca heyecan, korku, ne yapacağını bilememe birçok duygu şu an bir araya girdi. Dikişlerim çok acıyacak mı , çok acı çekecek miyim, ya sonradan zorlanırsam, kafamda bir sürü soru. Motivasyona ihtiyacım var. Bu zamana kadar hep kendimi motive ettim ama su an bir boşlukta gibiyim. Belki bu düşüncelerim cok abartılı belki cok saçma ama dediğim gibi kafam karışık. Umarım hersey güzel olur , herkes icin…