1prensannesi__ Kızlar 26+0 Haftalık Olduk Bugün Kontrole Gittim Bebişim 790 Gram Haftasına Göre Nasıl İyimi? Siz Kaç Haftalık Kaç Kilo Oldunuz🥰
Ays_cskn 1prensannesi__ 31+0 olduk en son 28.haftada gitmistim 1211 gramdi simdi kac olmustur bilmiyorum ☺
TeoMom 1prensannesi__ 20+6 olduk 19+3 te 300 gramdık 21+4 te gideceğim bakalım ne kadar büyümüş oğluş😅
Annesininportakali53 1prensannesi__ 23+0 haftaligiz 20 haftalikken 383 gr dik. 10 gun sonra randevum var bakalım kaç kilo olduk🥰🎀
Eyluladam15 1prensannesi__ 22+2 olduk bugün bizde Çarşamba detaylimiz var kızımı gormek için sabırsızlanıyorum çok özledim yavrumu