Kızlar selam,özel sağlık sigortasından yararlanıyorum teminatm bitmek üzere,2 hafta sonra şeker yüklemesi yaptırcam,istanbul anadolu yada avrupa yakasında özele gidip parayla şeker yüklemesi yaptıran varmı?varsa ne kadar bi ücret çıktı yaptıran varsa bilgi verebilirmi?