Kızlar merhabalar biz 20 aydır çocuk deniyoruz olmuyor. İlk zaman bende problemler çıktı, sonra eşimde şimdi ikimizde de problem yok Kasım ayından beri. Doktorumuz aşılama yapabiliriz dedi fakat sigortamız olmadığı için iğneleri alamıyoruz 3.000 tl küsür tutuyor ve ödeyemiyoruz. Yani anlayacağınız karşımıza hep bir şey çıkıyor. Sizce vazgeçip böyle hayatımıza devam etmeli miyiz bunlar bize bir işaret mi acaba