Kızlar benim kafam çok karıştı sürekli bebek nasıl diye düşünmek durumunda kalıyorum bi 5 haftalıkken gittim doktor keseyi gördüğunü bebişi göremediğini 15 gün sonra gelmem gerektiğini söyledi 15 gün sonra gittik bebeği de kalp atışını da duyduk 5 hafta sonra gel dedi ara çok uzak değil mi 🤷♀️ 3 ay dolacak öyle gideceğim folik asitten başka biseyde kullanmıyorum henüz, böyle olması normal mi