Firdevsss588 Doktora gittim 6 hafta 4 günlük dedi doktor kese gözüktü bebek tahminen ne zaman gözüktü sizce kızlar
Birminik56 Firdevsss588 canım bende 5 haftalıkken keseyi gördük 9. Haftamda kalp atışı ve bebeği gördük
mommytobe_ Firdevsss588 ben 7. Haftamda gordum canim bebegi de kalp atisini da dinledim. Sen iki hafta daha bekle garanti olsun❤️
Arzu_uu Firdevsss588 ilk önce kalıp atışını duyarsınız 8.haftaya kadar en önemlisi o zaten 9 10 da elleri ayakları ufacıkta olmuş halde görürsünüz inşallah ❤️