Azrazerin Dünde post açtım ama görülmedi acil yazmak zorunda kaldım ki durumum acil normal seyreden hamileliğimin 11+0. Günü şiddetli kanama gördüm sancısız hemen hastaneye gittik bebeğin eşinin rahim ağzına çok yakın olduğunu ve kanamanın ondan geldiğini söyledi bebeğim iyidi hemen bir iğne yapıldı kanamam kesilsin diye progestan verildi istirahat ve 1 hafta ilacı düzgün kullanmam gerektiği söylendi yapacamda bu sabah tekrar kanamam oldu ilki gibi değil ama tuvalet için kalktığımda aktı resmen tekrar ipne yaptık bugün sürekli uyuyorum kalkmıyorum başına gelen varmı bu durum ne kadar sürüyo bebeğim bir zarar görürmü başından geçenler yazabilirmi🙏🏻Allahım onu bana bağışlasın 3. Gebeliğim ilk defa başıma bu geliyor
Yasargocmen Benimde başıma gelmişti ama kahve rengi bir akıntıydı canım düşük tehlikesi olanlarda görülüyor ilaç kullanmıştım doktor sürekli evde dinlenmem gerektiğini söylemişti suanda da iyiz çok şükür dinlenmen gerek Allah yardımcın olur inşallah 🙏🏻🙏🏻