minik_koala_ve_annesi Ne yapacagima karar veremedim canimda hic bir sey istemiyor fikir verir misiniz kizlar bu gun ne pisirsek/sizler ne pisiriyorsunuz
sevda_cicegi11 minik_koala_ve_annesi yalancı tarhana çorbası , patates yemeği,makarna ve cacık düşünüyorum 😊
Mysaa minik_koala_ve_annesi yarın doğumum var yemeği 😀😀 M.çorbası Kuru patlıcan dolma Kuru fasulye Pirinç plavı yeter 😀😀😀
minik_koala_ve_annesi sevda_cicegi11 yalanci tarhana corbasi nasil kiz biz tarhana diye seye diyoruz yarma,nohut,yesil mercimekliye
minik_koala_ve_annesi Mysaa ayy masallah canim sana saglikla kucagina al insallah 😍cok sevindim darisi biz mahkumlara 😅
Mysaa Kleopatra- teşekkür ederim canım valla basladım şimdiden yemekler temizlik gene devamke allahım bitmiyordu 😀😀
Mysaa minik_koala_ve_annesi teşekkür ediyorum 😀ay bu sıcaklarda çekilmiyor valla gün saydım haha insallah sizde sağlıcakla alın kucagınıza 😀
Deletedmom52620 minik_koala_ve_annesi Eşim için Et kavurma Ayran Salata Kendim İçin Nohutlu Mantı Çorbası Yoğurt Turşu
Armess_loya Canım kaynanam iki gözümün çiçeği 🌸🌸 karnıyarık yaptı bende yanına pilav ve cacık yaparım şimdi emek var kaynanam yaptığı yemeği yapmışım gibi söylersem ayıp olur 😂😉😬🤣🤣
Ormanmeyvelii Armess_loya Kızz yazını okuyunca şey aklıma geldi bir gün 1 tepsi fırında karnıyarık yapmıştım. Kayınvalidem de 5 dakika size uğrayacağım dedi. Geldi oturdu yemeği görünce aaa bu size fazla yarına yemeğim yok dedi hepsini aldı gitti 😂😂😂
Kleopatra- Mysaa Sağlıkla doğsun da önemli değil normal veya sezeryan olması. Hiç belli olmaz bu kadar temizliğe yemeğe falan bir bakmışsın gelmeyen sancı gelmiş Allah’ın işi belli olmaz 😂🌸
HavvaSonmez03 Mysaa nasıl sancı durumu yok kuzenim Sezeryan doğum yaptı ve sancısı tuttu öyle gitti doktora suyu geldi ve doğurdu 🤔
Mysaa Kleopatra- hahaha ay KESK’e ya gerci ha bugün ha yarın cokda bişey kalmadı ama 😀😀 teşekkür ediyorum canım darısı tüm hamişlere bu sıcaklarda artık çok zor İstanbul özellikle nem i mahvediyor .
Damy_mom minik_koala_ve_annesi buzluktan kıyma çıkardım niyet ettim karnıyarık pilav salata yapmaya 😁 çorba yok hava zaten sıcak aman