Aysunercan kahvaltımı yaptım 1 tane öikolata yedim giderken ama bana mısın demiyor çocuğum doktor 3 kere denedi ama yine yok ara verdiği zamanlarda tekrar çikolata yedim ve meyvesuyu içtim çocuğumun hiç keyfini bozası gelmiyor daha gözünü ovuşturuyor paşam 🤣hareketlerin de problem yok çok hareketli ama sırtı dönük sürekli sadece 2-3dk yüzünü döndü doktor kalbine detalı bakamamış