Annebebek34 1haftadır geçmek bilmeyen ishal ve mide bulantısıyla mücadele etmeye çalışıyorum. Önerisi olan var mı nasıl geçer bide ishal doğum belirtisi mi arkadaşlar
Zeyzey13 Annebebek34 ben doğuma gitmeden bir gün önce ishaldim. Kusma da oldu. Sabaha sancım başlamıştı. Akşama doğru da doğurdum zaten ☺️