Benim de yumurtalıklarda kist vardı ilaçlarla adet oluyordum her neyse 2 haftadan fazla oldu veya bir ay belirtiler vardı ama inanmadım rastgele yapayım dedim testi baktım pozitif çıktı inanmadım tekrar yaptım bu sefer kan verdim sonra hamile olduğumu öğrendim 👼🐣