Misskaynak atakent acıbademde 20. haftasında ölü doğum yapmak zorunda kalan arkadaşıma yenidoğan katında suni sancı verip doğum yaptırdılar, bir yanda insanlar sevincle fotograflar cekinirken bunları izlemek zorunda kaldı. başka katlarda yer yok diye iddia ettiler bir de koskoca hastanede oda kalmamış gibi! ben olsam adımımı dahi atmam.