Merhaba kızlarr, şuan 21+1 hamileyim. Haftasonu eşimin halasına gittik yatıya ve bikaç kişi bana sen kilo vermişsin dedi. Açıkcası biraz morelim bozuldu çünkü şimdiye kadar aldığım kilo 2.5 sadece. Bu normal mi? Başından beri çok fazla kusan biriyim, yani rahatlıkla yemek yiyebiliyorum ama yediklerimi çıkarıyorum. Bundan kaynaklı mı acaba? Biraz endişelenmedim değil bebek kilo alıyomudur? Bebeğe bi zararı olurmu ki hani az kilo gibi?