mminiginannesi10 Kızlar ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim, lekelenmenin geldiği ilk günü mü baz alıcam bu ayki adet tarihimi hesaplamak için, yoksa asıl kanamanın başladığı günü mü?