Hzldrsn Muallime_97 1975 Gr mis pazsr 37 oluyorum bnde 37 haftalık olunca doğuma alacaklar bnde hala hastanedeyim . Sizin kaç kilo bebiş
Muallime_97 Hzldrsn 36+4 teyiz dün muayenem vardı 2200 gr olmuş çok az ilerliyor hareketlerini takip et hissetmezsen veya hareket etmezse hemen gel dedi suyum da azdı şükür ki o düzeldi
43serife Muallime_97 2500 ve üzeri normal sayılıyor canım doğana kadar geçer InşaAllah 2500 ü Allah sağlıklı bı sekilde tam zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲
Muallime_97 43serife amin inşallah çok sağ olun çok az alıyor haftada kilo inşallah dediginiz gibi olur