Mehtapkz canim nasilsiniz?Öncelikle bence guzel beta artisin.Ama saniyorumki yasadigin olaylar ve biraz aradan sonra gebe kalman seni biraz panik yapmis gibi.Tabii aca bilirsinn post bu cok normal ve bizde biliyorsak fikir bildiririz.Ama sanki hergun post acipyorsun tedirgin gibisin panik gibisinn nasil desem tabii kontrolcu olmak daim iyi bisey dikkatli olmak guzel ama sen sanki biraz fazlamii yuklemiyorsun kendine?Şey ben psikologum boyle birsey sezdim sendee ve seni gercekten samimi birisi buldugum icin yardimci olmak istedim yardimxi olmak demiyelimde fikrimi bildirmek istedim.Biraz akışına bırazksanmı acaba hamileliginii ,,evet bir kere kimyasal yasamis ola bilirsin ama tedirginligin sende kalmis sankii yapma bence bunu akisina biraz kafana takmaa bak nasil guzel olucal asla unutma birseyi fazla korumaya calisir fazla uzerine gidersen o sey sende fazla kalmazz.Tabi umarimm ben dusuncemde ve sezgimde yanilmisiçdir ama dedigim gibi psikolgum ve sende eski olayim hala etkisini hiss etdimm.