gbdl2023 prof dr Mehmet Güney’e takipliyim 1 sefer gidebildim şimdilik başka ildeyim ama doğumum inşallah İzmir’de olacak tanışma ve kontrol amaçlı gittim ilk izlenim güzeldi 1 ay sonra tekrar kontrole gidicem bana da bu sayfadan arkadaşlar önerdi kendisini korkuyorum devlet olduğu için ama inşallah bi sıkıntı yaşamayız doktor çok şeker birisiydi