Kızlar 33+4 teyim. dün akşam alnımdan ağrı vuruyordu, bel ağrısı eklemlerim ağrıdı. Halada üstümde halsizlik var, son haftalara doğru gidiyoruz ağırlaşıyoruz ondan kaynaklı olabilir mi, yoksa hastaneye gidip serum mu yesem diye düşünüyorum. Alnımın ordan vuruyor ağrı bel ağrımda geçmedi ne yaptıysam, ilaçta almadım ağrı kesici. Napayım bilemiyorum sizde de oldumu bu durum. Hala üstümde halsizlik başım ara ara vurup gidiyor. 😏