Aynı şeyleri yaşayan biri olarak, rahimde perde, pıhtılaşma, 1 boş gebelik ve 1 ikiz gebelik düşüğü olan biriyim. Ve şimdi 24. Haftaya girmek üzereyim 3. Gebeliğimde. Perde varsa önemli olan kesenin yerleştiği nokta oluyor. İyi düşün iyi olsun. Ben coraspin ve oksapar ile devam ettim yaklaşık 3 ay kadar. Ve gebeliğim 3 haftalıkken öğrenmiştim hem işten raporla ayrıldım ve hiç ev işi yapmadım. Olabildiğince yattım. Ama motivasyon için hep komedi filmleri izleyip bolca Dua ettim. İnşallah sorunsuz olur senin de bu gebeliğin. Rabbim gönlüne göre versin inşallah