Benim tüm değerlerim normaldi ancak son iki gündür şiddetli ayaklarımda ateşlenmem var doktorum başında değişmeyen değerler bir daha değişmiyor normalde demişti endişe etme demişti ama bu gün bu durum beni tedirgin etti var mı acaba ikinci ayından sonra kan değerleri değişen