Merhabalar kızlar,
31 haftalığım. Bebeğim transfers duruştaymış. Yani göbeğimi altına c şeklinde yerleşmiş.
Doktor döndürmek için egzersiz önerdi, sıcak soğuk uygulaması önerdi.
Tecrübesi olan var mı? Bebekleriniz ne zaman duruşunu aldı. Bu haftalarda doğum pozisyonunda mıydı? Önerileriniz olur mu?