Bnmv-1 Bizim kız bir gün hareketsiz bir gün çok hareketli çok heycanlı geçiyor onu hissetmek çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 varmı sizde hareketlenmeler gen artık dışardanda görebiliyorum tekmelerini 🙈
RonyaArin Bnmv-1 bende 18+2 ben de hisediyorm hatta dün ilk defa dışarıda gördüm hareketleri sağlıkla gelsinler ya gercekden çok güzel duygu
Yarenn92 Bnmv-1 bende 18+2 yim fakat daha hissetmedim gibi arada bir balon patlıyor gibi birde gıdıklanma oluyor ama bebek midir bilmiyorum ilk hamileliğim daha geç hissedilir diyorlar bilemedim 🤔
Sehrbnon122 Bnmv-1 bugun ilk defa bende hareketleri dısardan farkettim 22+2 haftalık ikizlerime hamileyim tekmeleri falan artık daha net ve sert hissediyorum yaa
Bnmv-1 Yarenn92 bebektir bende öyle hissetmeye başladım benim ilk gebeliğim galiba yağ dokusu az olanlar daha erken hissediyormuş
RonyaArin A_r_m_i07 aynıyız sağlıkla buyusunler gelsinler insallahhh …hareketlerini hisede bliyormssn
minikoglummm Haftdayım bende Geçenlerde oğlum iki yerden aynı anda vurdu sanırım el ve ayaktı daha ayıramıyorum net ve sertti maşallah çok güzel duygular ama dediğin gibi bazı günlerde aşırı sakin korkutuyor beni sıpa😅
A_r_m_i07 RonyaArin amin inşaallah canım pıt pıt şeklinde birkaç gündür kısa sürüyor bakalım ne zaman articak. 🤗🤗
RonyaArin A_r_m_i07 doktorum 20 den sonra net hissedersin demişti..senin karnın cikmismi canm benmki çok az çıkmış
A_r_m_i07 RonyaArin evet çıktı yemeek yiyince dahada belli oluyor hareket edecek halim kalmıyor 🤣 sonra biraz iniyor haliyle