Anlayanınız bilenimi varsa cevap verirseniz çok sevinirim mide bulantılarım kesilmedi. 2. Hafta önce yoğun kanamam olmuştu ama şimdi kahverengi akıntıya döndü progestan ve vitamin troid ilacı falan içiyorum hepsini aç karnına alıyorum mecburen ama 2-3 saat zor dayanıyorum kusmamak için şimdi ben bunları kusarsam etkileri gider mi yoksa 2-3 etki etmiş olur mu acaba. Erir demeyin bence erimiyor çünkü ilaç ın o iğrenç tadını hissediyorum kusarken