dilann22 Kızlar 2 hafta önce korona geçirdim iki gündür iştahım yok ağrım yada kanamam yok ama iştahsızlık beni tedirgin etti acaba bebeğime bişey olmuş mudur ? 10 gün sonra randevum var nasıl beklicem bilmiyorum doktora gitmek istiyorum 🥺 17+3 üz bu arada
Deletedmom_11 dilann22 randevunu öne Çek canım bu huzursuzlukla yaşama eminim birşeyi yoktur ama sen yine de git bir görün ha 10 gün önce ha 10 gün sonra
Feyza-nur dilann22 Allahın izni ile birsey olmamıstır ama covid sonrası doktorunuz muayene ye cagırmadı mı hemen
soilsmell Koku hassasiyetin varsa eğer normal aşırı kusmaların yoksa kanama lekelenme yoksa endişe etme bence
LmnLcheesecake Randevuna gitmeden önce kan tahlili yaptır istersen sağlık ocağında değerlerine bakar doktor takviye verir eğer bir eksiklik varsa. Kuruyemiş felan tüket salma kendini zorlada olsa yemen gerekiyor 🤷🏻♀️
dilann22 LmnLcheesecake Takviyeyi doktorumda verir de benim tedirgin olduğum konu bebeğim yaşıyor mu kalbi atıyormu
Deletedmom_11 dilann22 canım benim bak nasıl korkuyorsun hiç gönlünü üzme randevuyu öne Çek için rahat etsin yoksa 10 gün geçmez evladından senden önemli değil Ya