Gulkpsz birkaç haftaya kendini sık sık hissettirmeye başlar annesi ☺️ benim de o haftalardayken çok düzensizdi hatta birkaç gün hissetmediğim de oluyordu. Şimdi 27.haftaya gireceğiz, bazen oğlum bi dur da uyuyayım artık diyorum 😅 bi de bebişlerin uyku rutinleri oluyor. Ben hareket halindeysem onda tık yok. Ne zaman otursam ya da uzansam o uyanıyor bu sefer ☺️