Beybilibon 40 hafta olmasina rağmen doğum yapmayan var mi ? Ben 40 haftalığım ama hic bir dogum belirtim olmadi. Yalanci sanci bile cekmedim normal mi bu
Sevvalkaya Beybilibon bugün 40 haftaya girdim bende sancım felan yok sadece vajinama bıçak saplanır gibi ağrı giriyor anlamadım
Melek_Erten Beybilibon bende ilk bebegimi 40 haftalik dogurmustum. Hicbir belirtim yoktu. Suslenip puslenip doktora gittim aman bu kiz gelmicek sezaryen için gun alayım diye.. halbuki dogumum başlamış 5 cm açılmışım 😂😂 doktor apar topar yatışımı yapti sonra dogurdum
Melek_Erten Beybilibon dogum kolaydi da 5 cm ile gidip acilmam durdu telaslaninca galiba suni sanci aldm 2 saat sonrada 10 cm aciklimla 5 dk da geldi kizim. Bakalm simdi ikinci hamileyim bu nasil olacak 😂😂