yaskosays aynısını yaşadım yaşıyorum 2 hafta oldu iğne ve ilacım var ilk 2 gün sizin gibi kanamam geldi haftalık iğnem var hergün de ilaç içiyorum ilk kırmızıydı sonra kahveye döndü şimdi sarıya yakın geliyor iki gündür şükür gelmiyo. Lütfen yakınınızda aileniz biri varsa çağırın yatın kalkmayın hareket ettikçe kanama durmuyor maalesef sıcak suyla duş almayın ayaklarınızın altına yastık koyup uzanmaya çalışın zor bi süreç ama geçecek inşallah bebek büyüdükçe kese itecek kanamayı vücudunuzda emilecek bi kısmıda aşağıdan gelmeye devam edecek.Ben çok yıprattım ağlamaktan kendimi sakın yapma sen güçlü olacaksın iyi düşüneceksin bebeğin senden güç alacak. Çok geçmiş olsun düzelecek inşallah merak etme 🌸