Anneler 6. Ayındayım doktor daha önce söylemedi şeker testi kontrolünde söyledi eşi aşağıda tuvalette ıkınma yüksek sesle bağırma ağır kaldırma ani kanama olabilir dedi sonradan yukarı çıkabilir dedi ağır kaldırmıyorum ama süpürme silme toz alma gibi rutin işler yapıyorum tabi eğilip kalkıyorum vs adana sıcak iş yaparken baya yoruluyorum rutin işler olduğu halde siz de bu durumda olan var mı 🌸