Ufaktefektavsiye Merhabalar düzenli regl oluyorum bu ay 5 gün gecikti kan tahlili verdim sonucu bekliyorum aynı zamanda kaset test yaptım negatif çıktı. Hafif bi leke geldi sizce bu normal mi
Mervetnl Ufaktefektavsiye ben 7+6 haftalığım hala bahsettiğiniz gibi pembe kahverengi kanamalarım oluyor hatta bazen kırmızı 🌸 En güzel sonucu test verir ama istiyorsanız umarım gebesinizdir.
Ufaktefektavsiye Gamzegll pembe gibi kahverengi gibi sıvı, yoğun değil bi kere geldi devamı da yok anlam veremedim
Gul47 Ufaktefektavsiye kardesimin öyle olmuştu kan tahlilinde belli olmistu gebe olduğu sizi umutlandirmak istemem herkesin bünyesi faklı hakkinizda hayirlisi
Ufaktefektavsiye Mervetnl umarım teşekkür ederim hepinize yerleşme kanamasında hafif bi sancı oluyor mu
Mervetnl Ufaktefektavsiye ben yaşamadım çünkü tüp bebekti sadece transferden bi 8-9 gün sonra çok bel ağrım oldu ve transfer günü hafif sancım yani oladabiliyor olmayadabiliyoe 🎈