Canselly ebeleri insan gibi davranmıyor hele benim dogumuma denk gelen. Aklima geldikçe güzel güzel dua ediyorum canım 🤔🥲😑 doktorum ise renkli ultrason çok istemiyorum bebeğe zararı olmasın gerek yok diyince tavrı değişti muamelesi değişti, ilk baştaki anlayışlı doktor gitti son anda aşırı derecede güvensizlik oluştu normal doğum zorladim sonunda sezeryana gittik, doğum sonrası ebeler aşırı ilgisiz zaten bir defa geldi kendisi ikinci gün de gelmesi gerekirdi, gelmedi. Ben rica edip çağırdığımda da ne var ne istiyorsun tavrıyla başından savar gibi konuştu ve ilgilenmeden çıktı. Anlican devlet hastanesi muamelesi gördüm. Doktorları ebeyi hastaneyi hepsini şikayet ettim ama ne fayda