veryhappymom Merhaba hamişler. 5 +1 hamileyim. Sarimsi akintim oluyor normal olabilir biraz takip daha sonra bakalim dedi doktorumuz. Bu akinti normalmi nasil onleyebilirim? Hamilelikten oncede hep boyle akintim olurdu ama idrar tahlilim temiz cikardi. 🌸
Esra33-34 veryhappymom idrar tahlili temız cıktıysa birde vajinal bakılmalı. Vajınal enfeksıyon da sarı ve yeşil akıntı olur canım
busra14044 veryhappymom akıntıyla birlikte kötü koku kaşıntı idrarda yanma ve ağrı varsa enfeksiyon olabilir. Rengi sarı yeşil ise de enfeksiyon olabilir diyorlar ama doktorunuza danışın. Akıntı artışı normal
yagmurefe veryhappymom benimde o haftadan beri sarı bı akintim var sanırım normal çünkü idrar tahlilerim yapıldı temiz çıktı
Esra33-34 veryhappymom korkma canım fitille hemen ıkı uc gune gecıyor her hamıle kullanıyo antibiyotik veya fitil falan
-beyza- Hamileliğim ilkindede akıntım olurdu doktorum kötü koku kaşıntı olmadıkça korkma demişti hamileliğin doğal akıntısıda olabilir gelen