Bana doğum sonrası aile hekimi cildiyeye git demişti saç dökülmesi için. Gitmiştim Demir çinko b 12 d vitamini neyse işte kaç harften kaç vitamin varsa hepsi düşüktü. Demir ilacı çinkolar folik asitler falan kullanmıştım. Folik asit vücudum depolamıyor benim. Bıraktığım an 2 ye düşüyor. Doktorda tahlil yaptırın lütfen. Tam ucundan döndüm ben 😂az daha kel kalacaktım ben 😂