Hamideersin Kbra52 bende ilk doğumumda 32 de hazırlamıştım ama 30 en mantıklısı hem hazırda dursun her ihtimale karşı hemde ağırlaşinca çok zor oluyor
Kokturk Kbra52 hazırla canım sonradan benim rahatsızlıklarım çıktı iyiki dedim yıkama ütüleme yapmışım
Defne_m Ben 36 da hazırladım şu an 38 im, 30 çok erken değil mi ya, o dönemlerde çok halsizdim ben şu an aksine çok enerjiğim ve 30 da açıkçası daha bir parça bişeyi bile yoktu bebeğimin 😄
Sehenz Defne_m bence erken değil ben de 33 de hazırlamıştım, hamileliğin seyri nasıl ilerler hiç belli olmaz sizin ne güzel sorunsuz gelmiş demekki 38 e ama 34 den sonra her an herşeye hazırlıklı olmak gerekir
Serenay07 Haftadayım az once hazırladım bence dah erken hazırlasmda olurdu agırlastım zorlandım ne yalan söyluyum erken hazırlamak daha ıyı en azından eksık falan varsa ayarlarsn