MeltemAK27
Benimde 5.haftamda kanamam oldu doktora gittiğimde bebeğin sağlıklı olduğunu fakat kese içinde kanama olduğunu söyledi . 2 tane Rh uyuşmazlığı için iğne vurdurdum 4 gün arayla. Progestan başlattı günde 3 kere alıyordum kanamam aynı gün sonlandı tekrar sonraki hafta doktora gittim herhangi bi kanama olmadığını söyledi yinede progestanı bırakma dedi 3 ay dolana kadar içmem gerektiğini söyledi. Progestan bebeğin tutunmasi ve düşük riskinin ortadan kalkması için kullanılıyor. Ve genelde ilk 3 ay olarak veriliyor. Sizin hekiminiz neden bırakmanızı söylemiş anlayamadım 🤷🏻♀️ Bol sıvı tüketmemi söyledi , normal tuvalet yerine klozete oturmamı söyledi , ayaklarımın altına yastık alıp çoğunlukla uzanmami söyledi. Stres sıkıntı yasak dedi birde bolca C vitamini ve sulu meyveler önerdi. İlaç hakkında birşey diyemem fakat diğer önerilere mutlaka uy faydasını göreceksin geçmiş olsun ❤️