Arkadaşlar son günlerde ufak halsizlik ve mide hazımsızlığı, yanması gibi problemler yaşıyordum. Hamilelikten olduğunu ve sabretmek gerektigini kendime motive ediyordum. Dün kahvaltı yapamadım akşam eşimin yanına gittim biraz bı şeyler atistirdim. Sonra olanlar oldu. Mide rahatsızlıkları devamlı büyük tuvalete çıkma gibi… Gece 3 ten beri de uyuyamıyorum. 2 kere kustum, baş ağrısı, karın wgrisi, kaburga ağrısı, mide yanması ve bulwnri hissi. Birde bayılmak istiyor bünyem galiba biraz salsam gitti gidecek gibi. Bebek hareket ediyor ufak ufak onda sıkıntı yok diye düşünüyorum. Bu yaşadığım süreçler normal mi arkadaşlar? Çoğunluğun başına geldi mi?