Ataaysun 20 haftadan sonra cinsiyetinin farklı olduğunu öğrenenler var mı ?merak ettim bayanlar böyle durumla karsilasanlar yazabilir mi 🙃
cansualisa Ataaysun 13+3 kıza benzetti devlet 15+1 doktorum özel erkek dedi yüzde yüz 15+4 devlet asistan doktor kıza benzetti Bende suan gidiyorum özel doktoruma kesin haberimi alayım😀 perşembe partim var dicem hocam net der misiniz dicem😍😅
Mehtapp06 Ataaysun 12 de çıkıntı var erkeğe benziyor dedi 16 da kesin kız dedi şu an 18 deyim 20 yi bekliyorum ne diyecek 😂