31.hafta suyum azaldığından ciğer geliştirici iğne oldum. 33.haftaya kadar İlaçlarla iğnelerle toparladım ama şimdi de 2 gündür tansiyonum yüksek doktor hedef 34 sonra 36 dedi almayı düşünmüyor daha. İlk doğumumda yüksek tansiyondan dolayı 36da doğurmuştum. Ciğer geliştirici olmadığından 1 hafta küvezde kalmıştı. Yapamıyorum artık hergün baş ağrısından kramplardan 😔 Doğurmak istiyorum 😔