ogretmenHnmm Doğru söylüyorsun canım açıkçası olurda günüm geçerse bile bende kesin kararlıyım bir hafta 10 gün bende test yapmicam o kadar çok test yaptım ki takıntı haline geldi bende aslında uzun bir süre olmadı bir yıllık evliyim daha ki eşim sürekli burada değil bu bir yıl icine toplasan üç kez ancak izine gelmiştir Rabbimden tek dileğim kimsenin kucağını boş bırakmasin tes zamanda bütün isteyenlere nasip etsin inşallah canim