Hormon diyince benim hep hormonlarım tavan demek ki 😂 çok ince düşünüyorum. O yüzden de beynim hep dolu. Birine bir şey söylerken düşünerek söylerim acaba kırılır mı, üzer miyim diye. Anneme çektiğim için tek mutsuz olduğum konu. Çünkü annem bu yüzden 36 yaşında kanser oldu bende ekimde 36 oluyorum doktor o yüzden kontrolü sıklaştırdı. Hormonlara sadece ağlama bakımından inanıyorum. Diğer türlü ben hep aynıyım değişmedim