Merhabaaa güzel anneler 26 haftalık gebeyim. 3 günde bir tuvalete çıkmaya başladım. Ve bu durum Aşırı baskı ve şişkinlik yapıyor duphalac şurubu içince yapabiliyorum sadece hiç birşey fayda etmiyor. Normalde Her gün düzenli tuvalet e çıkarım fakat 3 haftadır 3 günde bir çıkmaya başladım çok rahatsız oluyorum. Tuvalete çıktığım zamanlarda herhangi bir zorlanma yaşamıyorum. Dışkıda sertlik olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Varsa önerileriniz nelerdir ? 🌸