Ezgimmmmm annen aslında şunu demek istiyo baaaak ben elimden gelen herşeyi yaptım dünür bundan sonra top sende ,ben bir iki bakar giderim zaten herşeyini getirdim sende bebeğe bakarsın demek istemiş bilinç altında…
Benim annemde öyle yapardı ilk gebeligimde. Kaynanamın yaptığı şeyleri konuşmasıyla alay ederdi şimdi kendisi kaynanamın aynısı oldu hatta daha da abartılı bir versiyonu. Hani derler ya kim neyi elestiriyosa aslind aonun gini olmak istiyor diye. O gözümüze sokardi bunu ben yaptım ben ettim şimdi de annem ayniisinin tipskisi oldu. Bir ufacık şeyde getirse hemen poşetten alelacele çıkarıp onun hikayesini anlatmaya basliyo. Yahu sormadım ki teşekkür ederim demeye bile fırsat birakmiyo onu nasıl getirildiğini nasıl getirmek aklına geldigini nasıl taşıdığı onu benim nasıl tuketmeme gerektiğine kadar sanki ben uzayliyimm o demese poşette kalacak yıllarca 🤭🤭 artık anneme gittiğim zaman bir çöp bile kaldiramiyorum evden bu son gittiğimde yedik ictim sıçtım geldim. Niye diyceksin 9 aylık hamileyim geliyor mesela kahvaltıya geldi yedi içti hadi ben kalktım artık dedi gitti. Bari çocuğa bak biraz bende mutfağı topliyim hani yardım etmiyorsun madem yerler hep ekmek kırığı olmuş üstü başı ekmek pat diye ayağı kalkiyo o odadan o odaya goturuyo ekmek kırıklarını. Sonra ayyy gormeidm e yerken sırt üstü gerilirsen dokersin tabiki masaya doğru tababgina doğru yemiyosun ki. Bana yardim etmedi anam bile yardım etmiyo ben niye gidip orda elektirk süpürgesi açıp kendimi olduruyorum bulaşık topluyorum niye ki yani dedimm bende yapmiyorum artık.