Kizlar bebekler doğduğunda k vitamini az olarak doguyorlarmis plesentadan tam geçmiyormus anne sutunde de k vitamini yok denecek kadar az hastanelere söylüyor musunuz bunu yada doktorunuza direk kendileri mi vuruyorlar bide hastane çantasına biberon koydunuz mu ben koyma taraftari değilim anne sütü kaşığı ve vitamin enjektörü aldım yada çay kaşığı ile beslesinler biberon alında ilk etapta emmek iyice zorlaşıyormus bebek için