baby3_ Güzel anneler çocuklarımın hiçbi kıyafeti tertemiz değil ebebek leke çıkarıcı almıştım çıkarmıyor siz neler ve ne şekilde kullanıp geçiriyorsunuz lekeleri
Kaahvelii baby3_ dün açmıştım benim postta böyle kaldı 😄 e bebek kullandığınız ürünü tavsiye ettiler Birde vanish cosla Beyazlarda ben klorak kullanıyorum lekenin üstüne ama renkliye tek çözümüm leke tazeyken sudan geçirmek mümkünse sabun veya prille
Kelebekk-0307 baby3_ ebebekteki hoc çıkarmıyor maalesef evet.. minoris, sonett (stokta her zaman bulunmuyor) ve zeero leke çıkarıcılar başarılı fiyatlari biraz yüksek ama değerlendirebilirsiniz
-_Esra_- Sirkede beklet öyle yıka dediler ama hiç deneyen var mı herkesin mi lekesi çıkıyor yavvvvv🤣🤣🤣🤣🤣
Kaahvelii baby3_ klorak işlemi prille ovma falan makinaya atmadan önce elimde yapıyorum canım tekrar makina da yıkıyorum Şuan zaten 2.5 yaşında bi sıkıntı yaşamadım ama yenidoğan da extra dikkat ediyorum böyle seylere
baby3_ Kelebekk-0307 evet sonett gelmeyecekmiş sanırım bakıyorum sürekli ama yok. Minoris ve zeero dediğinize bakayım teşekkür ederim
Kelebekk-0307 baby3_ nadiren geliyor stok takip etmek lazım ama diğerleri de başarılı memnun kalırsınız diye düşünüyorum
Kaahvelii Kelebekk-0307 makinaya atmadan önce elimde yapıyorum canım bu işlemleri sonra tekrar makinada yikaniyor 😊