@busraaammm söyle postun adını değiştir diyenlere sinir oluyorum yok yani hic mi karşılarına cikmicak. Acisini çeker anlar . Rabbimiz verdi Rabbimiz aldi yani yazdıysa engel olamazsın. Bende bebeğimi kaybettigimde başlıktan dolayı üstüme gelenler kötü olumsuz yorumlar yapanlar olmustu.
Yok yani annenin zaten piskoloji bozuk destek vermek varken köstek oluyorlar.
Biz gebeler ne kadar hassassak bunu yaşayan bir anne bizden bin ton daha hassas oluyor.
Ve bu sürekli karşınıza çıkar illaki bir yerden konuya denk gelebilirsiniz kaçamazsınız hep tesadüf eder.
Dayanamadım yazdım vallahi.
Rabbim kimseye bu acıyı yasatmasin
Canım sanada Rabbim sabrını versin .Başın sag olsun Rabbim cennetinde kavuştursun.