Selam annelrr 36+2 olduk biz ama bu sabah karnımin alt tarafında hafif bir sancı vardı yastığa yaslanıp oturmuş forumda gezinirken ıslaklık gibi bir rahatsızlık farkettim gidip baktım iki parmağımı rahatça dolduracak kadar yoğun sarı bulanık akıntı geldi çektikçe de uzuyordu. Bu yoğun gelen akıntı nişan olabilir mi acaba ? Hamileliğimin hiçbir aşamasında bununla karşılaşmamistim bilenler yazarsa çok sevinirim. Ve bunu gördükten ne kadar sonra doğum olur bebegimde küçük hebuz ama aceleci sanirim