Ceren1calhan ben doğum yapalı 13 gün oldu , geceden sabaha kadar sancı çektim 7 cm e kadar ulaştım fakat bebek makat geliş olduğu için mecburi sezeryana alındım , ikisini de neredeyse yaşamış biri olarak söylüyorum , ikisi de zor , kaç saat sancı çektim çok zordu inanın ama sezeryandan çıktıktan sonrası da çok zordu , bizim toplumumuzda sezeryan kolay gibi görünüyor ki hiç anlam veremiyorum nesi kolay , kaç kaç kesi yapılıyor , sezeryan sonrası çıkınca karın ağrısı oluyo sancı gibi , çok detay girmek istemem ama inanın birinin diğerinden farkı yok