Kizlar 38+3deyim ayaklarım fazlasıyla sisti bir haftada. Siskinlik onemli değil ama agri yapıyor. Ayaklarımı gören bazıları cok sismis kesin sezeryan olursun diyorlar bunun bir bağlantısı var mi. Doktor kontrolunde herşeyim normaldi. Gobegim biraz aşağı indi. Ishalde oldum. Normal dogum belirtileri neler