Fidan1923 Selam kızlar. Progestan fitil kullanıp koyu sarı, çok açık kahverengi akıntısı olan var mı? Merak ediyorum progestanla akakalı mı yoksa başka birşeyden mi
Aise44 Fidan1923 akıntı çok mu sadece bir keremi oluyor her ilaçta. İlacın etrafındaki koruyucu sarı bende koyu sarı birer kere olan akıntıları ona bağladım.
MrvRmzn Fidan1923 bende ilk başta kanamam olduğu için sabah akşam kullanıyordum 1 2gün çok az rengi dediğiniz gibi geldi oda kanamadandı sanırım sonra ilaç eriyince o gelmeye başladı
Serpiiiiiillll Bende günde 4 tane progestan fitil kullanıyorum ama sadece beyaz akintum oluyor o da fitil eriyince akıyor ama ben proluton iğne de kullaniyirum
Ebru_34 Bende kullanıyorum yaklaşık 3 hafta kullanıyorum bende beyaz akıntı ve ilacın parçaları geliyor . Doktor neden verdi acaba
Elif_ileri Ben de progestan hapı vajinadan fitil olarak atıyorum. Tek akıntım muhtemelen fitil eriyor onun beyaz parçacıkları.
Remziyeerdinc Bende kullandım ama sadece bir damla beyaz akıntı olurdi tamam bir şey gelmezdi . İstersen doktoruna blr sor canım ne olur ne olmaz
Fidan1923 Aise44 devamlı oluyor az-az bende ilac beyaz onun beyaz akıntısı da geliyor ilactan sonra o ayrı ama sarı olan demek ki filitden değildir
Fidan1923 MrvRmzn bende kanama olmadı hiç sadece kanama alanı gördü doktor tedbir amaclı verdi ama sonradan açık kahve akıntılarım oldu az-az