Selam kizlar, normalde geleneklere pek bagli birisi degilimdir yani daha akilci yaklasirim. Bilenler de bilirler ki esim doktor fakat bebek bakimi konusunda akil tutulmasi mi bilmiyorum daha anam babam usulu buyutmeyi planliyorum. Neden bilimsele uzak diye belirttim, kundak onermiyor cogu doktor (iskelet gelisimi icin) ama cogumuz kundak olmusuz, rahat uyumasi onceligim acikcasi… ya da poposunun islak mendille alinmasindan ziyade pisik olmamasi ve temiz olmasi bakimindan yikanmasi, doktorlara gore sakin ortamda uyutulmasi ama eskilerin yontemiyle daha rahat ve huysuzlugun onlenmesi icin her ortamda uyutulmasi (sesli) taraftariyim. Sizlerin dusunceleri nedir?